Saturday 7 July 2012

Bunga Manik Bonsai ini telah saya siapkan tahun lepas dan telah dibeli oleh seseorang di gerai semasa Hari Konvokesyen Darul Quran.
Harganya RM25 sahaja. Kalau nak beli boleh hubungi saya, Klik 'Hubungi Saya' di atas.

Sambungan dari entri yang lepas.......Pokok Bunga Manik Bonsai yang oversea punya memang cantik dan menarik. SAYA SUKA! SAYA SUKA! tapi camna nak cari manik2nya, dawai2nya dan lain2. Saya search lagi  Pokok Bunga Manik Bonsai, jumpalah gambar2 Pokok Bunga Manik Bonsai yang Malaysia punya. Masa tu tak banyak dapat Pokok Bunga Manik Bonsai tapi sekarang ada banyak.....
Saya sebenarnya nak belajar cara2 nak buat Pokok Bunga Manik Bonsai ni, jadi saya belajarlah dari internet dan buku tapi tiada guru lagi.....

Oklah nanti sambung lagi camna saya jumpa 'sifu' Pokok Bunga Manik Bonsa.

No comments:

Post a Comment