Thursday 5 July 2012


Assalamualaikum semua dan Haiii,
Bagaimana ya saya boleh suka pada seni ini? Bagaimana ya?

Pokok Bunga Manik Bonsai, pertama kali jumpa terus SAYA SUKA.
Sebab tu saya beri tajuk blog saya 'SAYA SUKA! SAYA SUKA! Ini tagline Mei Mei dalam Upin dan Ipin.
Inilah Pokok Bunga Manik Bonsai yang pertama berjaya saya siapkan pada .......tak ingat bila. Saya mula SUKA pada Pokok Bunga Manik Bonsai pada tahun 2010 bulan berapa tak ingat.
Mula-mula mengenali Pokok Bunga Manik Bonsai di kedai-kedai cenderahati, lepastu search di internet jumpalah bermacam-macam jenis Pokok Bunga Manik Bonsai.
Sebenarnya saya mula-mula jumpa di internet yang oversea punya, nanti saya linkkan websitenya, memang menarik  Pokok Bunga Manik Bonsainya.
Nanti saya sambung cerita lagi tentang  Pokok Bunga Manik Bonsai dan yang seangkatan dengannya.

Wassalam, Bye..

No comments:

Post a Comment